sobota, 3. november 2007

Pozabljivost

Živijo, sem Ištvan in imam probleme z alkoholom. Vsi v en glas, živijo Ištvan. Moj problem je namreč ta, da ko si spijem par litrov piva, se nikakor ne zavedam svojih dejanj, pa čeprav mi vsi govorijo, da sem funkcioniral normalno. Da je moja hoja bila takšna kot vedno, občutek za ples zelo dober, poznavanje besedil vseh pesmi odlično, da o slabem počutju nikakor ni bilo govora. Vendar drugi dan se nikakor in nikakor ne morem spomniti svojih dejanj. Zakaj? Kdo mi lahko pomaga? Upam samo, da sem prišel na pravi naslov … Poskusil sem že z tabletami za spomin, pa se ni obrestovalo, bilo je predrago in ravno obratno uspešno, saj zadnje dejanje, ki mi je ostalo v glavi in v spominu je bilo oddaljeno nazaj skoraj en teden. Poskušal sem se tudi snemati, vendar kljub vsej tehnologiji, ki jo premoremo, ne prenese tako dolgi časovni interval dogajanja, pa naj si gre samo za sliko ali samo za zvok. Tiste minutne filmčke ne štejem v to skupino. Poskusil sem tudi z osebo, ki bi hodila samo za mano in mi drugi dan govorila o mojih dejanjih, vendar mi je po eni uri sledenja prekilo in sem jo pretepel ter jo zaklenil na wc. Govorice drugih udeleženih mi tudi ne pomagajo veliko, saj se ponavadi vsi obremenjujejo z podobno težavo, povrh tega pa mi je zelo nerodno spraševati okoli o sebi … V dvorani nastane resna tišina, nakar se iz zadnje vrsti kjer sedijo najimenitnejši obiskovalci tega zasedanja zasliši: »Pametni pišejo!!« Po kratkem premisleku, ki je zopet bil dolg sekundo 20 na hitro uvidim, da je to rešitev težav. Težav z prostorom ni, pišemo lahko celo noč, tinte tudi ne primanjkuje pri hiši, v nekaterih primerih pa je tudi primerno za osvajanje, saj ima marsikdo rad lepo narisano sliko na listu papirja v primeru čakanja pred šankom. Edino branje zadnjega napisanega lista bi drugi dan znalo povzročati težave …


Ištvan Ferkeš

4 komentarji:

Davor pravi ...

kaj pa umts... ne vem..mogoče kak pomaga.
Samo predlog;)

Unknown pravi ...

Pametni pišeju... Glupi pamtiju.

Torej... ostajaš pri pametnih. Še tisto ka vemo med vikendom hitro pozabmo... =D

Ištvan Ferkeš pravi ...

hm hm ... ne bo šlo :D

drgač pa situacija še kr naprej enaka, spomin močno peša ...

Ištvan Ferkeš pravi ...

tako tako stojko, trudim se ostati med "pametnimi" ...