četrtek, 14. februar 2008

Farbe

Vse je rdeče. Angelčki, ki letijo nad mano, so rdeče barve. V rokah nosijo rdeče srčke, drugi angelčki streljajo skozi njih z rdečimi puščicami. Obrnem se na drugo stran, kjer me objame veliki rdeči medek in me položi nazaj na mehko rdečo dekico polno srčkov. Pogledam skozi okno, kjer je trava čez noč postala ljubeče rdeča, deteljna pa v obliki majhnih srčkov, ki vsake toliko zamaje blag veter. Na mizi sama ljubezenska pisma in na radiu glasbene popevke za vse Valentine …
Nenadoma mi balonček s sanjami k sreči poči, še preden se oko odpre naglas zazeham, cerkveni zvon pa začne odbijati popoldne. Hitro pogledam okoli sebe, vse je tako kot mora bit v pravih barvah in si rečem: »Dobro jeee, danes ne upoštevam rdečih barv, še vedno sem tista stara baraba. Gremo naprej, noč bo kmalu tu …«


Ištvan Ferkeš

4 komentarji:

VANJA pravi ...

rdeča sucks! :D

Ištvan Ferkeš pravi ...

vsak dan ma svojo barvo :P

VANJA pravi ...

rdeča ni barva! :)
kakšne barve je tvoj dan...

Ištvan Ferkeš pravi ...

a ni rdeča barva? pa kak ne, če mi babi rekla da je ...

dans je pa black magic dan ;)