sreda, 6. maj 2009

Misterija

Ker sem bolj nočno orientiran, si raje delo prelagam na pozne ure. Takrat imam lep mir, romantična lunca mi osvetljuje papirje, glasba na radiu pa je ravno pravšnja, tako da delo preko napotnice ne trpi. Enako je tudi s prometom na cesti, za katerega bi lahko rekli, da ob taki uri ni hude gužve. Je pa zanimivo to, da sem v slabih stotih metrih vožnje pred domom trikrat zapored srečal krhko malo živalco – ježeka. Sedaj pa se mi poraja vprašanje, če so bili to trije različni ježi, ali pač je bil eden tako hiter, da mi je trikrat prečkal pot pred mano. Stanje: šta je ovo?!




Ištvan Ferkeš

3 komentarji:

Davor pravi ...

hahha brzina kornjače!!!:D Jes bi se vprašu če sn biu pijan tisto noč!

Ištvan Ferkeš pravi ...

negativno, edino gravitacija je vplivala na mene tisto noč, drugih substanc ni bilo :D

sam še zmer trije ježi na slabih 100 metrih na cesti .... ?!?!?

Davor pravi ...

Vse je možno majstore. Vseeee