četrtek, 20. avgust 2009

Astro

Baje sem alergičen na ose, vsaj na njihove pike. Sicer nisem siguren, vendar naj bi bilo to to. Sem pa danes opazil, da sem alergičen še na eno stvar in sicer na razne astro-showe, po domače vedeževanja. Mogoče v živo, da ima kdo tako moč, da ti predvidi kako boš za 72 let imel 3 hiše, 1 star avto, 14 vnukov, 5 sinov in 2 ljubice. Vrjamem da obstajajo takšni intelekti, vendar ziher jih pa ni miljon pa pol, kolikor jih je samo v Salamoncu. Da o teh ki se vrtijo na televizijskih škatlah sploh ne govorimo. Vsi neki stari, zjebani, zgubani, ne vidijo čez una zamazana očala do svojih kart, ki jih imajo na mizi, ne pa da bo on meni videl za 72 let naprej. Hjao, znorim ko to vidim In to dajo ob treh ponoči na spored, ko si hočem pogledat kak dober film pred spanjem. Jao da mi je dobiti urednika tega hrvačkega rtl-a, odmah bi mu predvidel prihodnost .



Ištvan Ferkeš

2 komentarja:

Uroš pravi ...

le kake filme bi ti gledo ob treh ponoč??? dej se pošten naspi no :))

Ištvan Ferkeš pravi ...

spanje je za pič*e :D