sreda, 14. oktober 2009

Nevenka

V sobi imam enega prijatelja. Bolj pravilno bi bilo, če ji rečem prijateljica Nevenka. Med drugim je edina ostala iz letošnje kolekcije komarjev, saj so vsi njeni prijatelji izumrli skupaj s prvim mrazom in mojo pestjo. Z Nevenko smo se dobro razumela, vsake toliko mi je priletela mimo ušesa in mi z njenim piskajočim glasom sporočila kako se ima lepo. Ta idila je trajala kar nekaj dni, pikala ni nič, pojedla tudi ne kaj preveč, tako da so bili stroški vzdrževanja minimalni. Pizdarija je nastala, ko sem se zaradi nje neke popoldanse ure zbudil ves nenaspan. Na žalost vam sporočam, da Nevenka v fizični obliki ne obstaja več. Ostal je le spomin na zidu, da mi je nekega jutra spila mnogo krvi. Kurc jo gleda zde ...





Ištvan Ferkeš

7 komentarjev:

Donch pravi ...

Hehe, maš ti tut podobne probleme, ko se sred zime najde komar in bo pičil preden zmrzne sam tebe?? :D

Mene postav v sobo, pa te ne bo nobena Nevenka zbujala ;)

Ištvan Ferkeš pravi ...

ja ne, nikjer nobenga, samo Nevenka ene par dni ...

prvo bi mogu sobo pospravt, če bi hotu, da mi kdo pride na osisk :P

Uroš pravi ...

hehe, bravo :) me spominja na moj masaker, ko sem ga isto že enkrat objavo na blogu... tu je bla trenta čisto krvava :D

Unknown pravi ...

Hehe bolš komar na steni k mezol na nosu jaz pravim... :D

Donch pravi ...

Heheheh, ta ljudski rek si je pa za zapomnit :D:D:D

Davor pravi ...

odfukal si jo ha šeki ?

Ištvan Ferkeš pravi ...

rahlo da :)