četrtek, 31. december 2009

Srečno

Ker nisem cel mesec napisal nič kej veliko, sem imel zato ogromno časa za razmislek. Če pa še dodam decembrsko stanje uma na katerega so vplivali raznorazni etanoli je skoraj nemogoče, da ne bi nehote priletela naslednja bistra. V uvod še lahko dodam, da me je zamisel srečala pri naših severnih sosedih, ko je bil na programu lotto in so dobitki res veliko večji kot pri nas. Bistvo vsega pa je, da kako hudo se ti more življenje zamerit, da zadaneš lotto dobitek medtem, ko si v strogi penziji in jih imaš na hrbtu 80 in več let. Vplačal pa si seveda samo zato, ker ti prodajalka na kiosku ni imela dribiža za vrniti in ti je dala lotto listek. Še potovanja okoli sveta si ne moreš privoščit, ker bi ti drugačna klima na drugem koncu dvignila tlak/pritisk in bi sledil avtomatični crkjot. Seveda če se ta ne bi zgodil že prej, ko bi videl, da si zadel. Tako da dragi moji, da se vam to ne bi zgodilo prepozno, vam želim, da lotto zadetek zadanete kar v novem letu, zatorej srečno in zdravo 2010!



Ištvan Ferkeš

4 komentarji:

Davor pravi ...

jes mam glih ta občutek da ga bom zadel pri nekih 90, ko bo lulek padal konstantno dol in na hrbtu imel bulo v veličini konjske glave. Ne bom igral lota...tak

Ištvan Ferkeš pravi ...

:D da se ti to zgodi, bi lahko reko tem bol nesreča, ko pa sreča ...

Anonimni pravi ...

Vem kak se bo glasil začetek naslednjega bloga:

Ker nisem cel mesec napisal nič kaj veliko...



:-)))

Ištvan Ferkeš pravi ...

haha, muči me to, da imam določene stvari za prilimat tle gor, vendar mi spominska enota zafrkava in se potem zgodi, da je po mesec dni ne pridem k seb ...