ponedeljek, 22. oktober 2007

Slovo


Prejel sem telefonski klic od predsednika društva, v katerem mi je sporočil, da je prejel pisno zahtevo od mojih staršev, da me nemudoma izpišejo iz društva. Še vedno mi ni jasno kaj sem zagrešil, saj sem se v društvu vedno počutil zelo veselo in sem deloval vedno brez zadržkov ter sem vse misije izpolnil najmanj v celoti, če ne še kaj več. Vsemu lepemu pa enkrat pride konec. Škoda.


Ištvan Ferkeš

4 komentarji:

Davor pravi ...

Pa ne moreš verjameš. Ka ti to resno? :wa
haha malo smeha je vedno dobro denilo vsakemu vsaki dan. Nasmejali smo se zdej pa šalo na stran. ;)

Ištvan Ferkeš pravi ...

upam, da bodo zardi mojih zaslug v društvu še naprej dobro funkcionirali ... mogoč se pa moji doma premislijo :P

Unknown pravi ...

hehe... končn društvo s potencialo... =P pa te vn fuknejo? hjoooo ištvan!!! dj pazi ka delaš no... =DP

Davor pravi ...

pa če so šekija vrgli..ne pa ištvana 100jko. Ištvan je še vedno v akciji tam in vedno več je mrtef. Bog ne daj da mama pa fotr ugotovita da je še on tam. Pol bojo osebno mogli se zglasit