nedelja, 9. december 2007

Post - elja

Ti si moja najboljša prijateljica. S tabo si delim skoraj vse noči, čeprav zadnje čase veliko preživima skupaj tudi podnevi. Res je, da so bili krizni momenti, ko si bila čisto potrta in na tleh, ter sem te moral s posebnimi metodami spravljati nazaj v prvotno stanje, vendar mi ni bilo zato nikoli žal. Skupaj sma preživela veliko tega, celo druge osebe so se znašale nad tabo in si te lastile, čeprav sem vedno vedel, da si edino moja. Sedaj pa me rahlo muči to, da sem v dilemi: imam namreč dve postelje in se ne morem odločiti kera je tista taprava. Ena je v toti prestolnici, druga pa me čaka za vikend doma doma. Ljubim pa obe. Večno vajin: pršica.


Ištvan Ferkeš

3 komentarji:

Davor pravi ...

debate ni kera je boljša... ni ne!!!

Ištvan Ferkeš pravi ...

hja tak ti je to, študentska ma poleg radijator, domača pa prinaša več hrane ... tako da je rezultat zelo tesen ...
je pa res, da sprobavanje novih postelj omogoča lažje izbiro tiste idealne

Ištvan Ferkeš pravi ...

aja pa da ne bo kdo napak razumel, ni metafor, govora je o pravih posteljah! :)