nedelja, 11. maj 2008

Modrost

Ma smo mel piknik. Ene pet do deset (tisoč) nas je bilo. Gostiteljica mi je nenehno »težila«, da nič ne jem in še manj pijem. Potem pa sem se razjezil in pohrustal nekaj plavega. V nadaljevanju noči sem se počutil zelo modrega.



Ištvan Ferkeš

10 komentarjev:

Unknown pravi ...

baš si neki majstor

Ištvan Ferkeš pravi ...

baš i jesam :D

Anonimni pravi ...

=) =) =) mate vsi za pit? =) =) =)

Anonimni pravi ...

dej zmale podpisi se:):)

Ištvan Ferkeš pravi ...

:))))

mate vsi za pit? matej piješ kej? primož, marko, tina, jernej, yohan, anton, abdul pijete?

P.S. voham, al dvomim da bil to žmale :D

Anonimni pravi ...

ni žmale =)

kekca si pozabu oment =)

Anonimni pravi ...

ni žmale =)

kekca si pozabu oment =)

Ištvan Ferkeš pravi ...

kekca ne štejem, ka je ves čas hodu okul :)))))

pol mi vonj dobro dela, skor tako dobro mi dela, da sumim, da anominmi avtor komentarja sovpada z avtorjem slike ...

Anonimni pravi ...

.....hmmmmm......pa nisi ti še za v vežico,da te ne bi kdaj ključi zamikal ;) .....tvoj vonj še deluje =) uživi

Ištvan Ferkeš pravi ...

hahahaha :)) ključe ma mama skrite, da ne bi puba kake pizdarije delal po bizeljskem ...

uživam ;)