četrtek, 16. oktober 2008

Prigode noči

Moja mama rada kuha in to zelo dobro. Jaz bi rekel, da najboljše in morem še reči, da najraje jem doma. Tako vedno ko pridem z nočnega obiska domov, me na štedilniku čaka nekaj za lačen želodček. Večkrat se zgodi, da moj dober in zaskrbujoči razum povabi tudi še kakega sotrpina, da se mi pridruži pri tem nočnem obedu. Tako je bilo tudi tokrat, ko so me čakale testenine na bolonjeze način, ki jih uvrščam na zelo visoko mesto po moji lestvici gurmanskih užitkov. Vendar za razliko od normalnega poteka dogodkov vidim, da me je tokrat nekdo prehitel. Po sledeh, ki jih je pustil sem točno vedel, da je bil Gustl. Seveda je jedel kr iz posode, sumim celo da brez pribora, kar je zelo neulikano in mi je vzelo ves apetit. Tako sem to noč ostal brez svoje večerje in se jezne volje spravil spat. 


P.S. še dodatek k zgodbi: Gustl je ime našega mačka in jutri bo ostal brez repa, majku mu mačjo ...


Ištvan Ferkeš

7 komentarjev:

bloodi pravi ...

hahaha, pa tud maček ma čustva pusti ga:D

Zala pravi ...

ha ha:)))
sami problemi s temi macki,a:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

če ma čustva, pol pa nej je miši, ne pa, da mi skače v skledo, hajvan en :D

res, same probleme mam z njem ... :D

bloodi pravi ...

pol ja ta tvoj mačk ko kaka baba:D

Davor pravi ...

jes ze brusim noze. Ti sam povej kdaj da pridem.
P.s dej zekota iz Forda ven pa ga zamenji z mačkom.

Unknown pravi ...

Joj joj kak si krut! Pa muce tut morjo papat. Ta primerjava z ženskami je pa zmagala! :-)

Ištvan Ferkeš pravi ...

:D zeko je že rešen, sicer ima par prask po glavi, vendar dobro okreva ...

papat ja ... pa sj ma naštimano skledčko wiskasa & ostaliga šrota, on pa vtika nos drgam ... očitno, da je res možna kaka primerjava :D