sreda, 1. oktober 2008

Rock 'n roll bajbi

Pisalo se je davno leto. Katero točno se ne spomnem ker je bilo res davno. Bila je lepa noč, skoraj popolna. Zmučen od dneva in prejšnega piva sem spal na svoji polovici postelje, ko me je sredi noči zbudil šum kitare in komada Free bird od Lynyrda Skynyrda. In ker netrezna roka ne more igrati tako dolgega komada brez napake do konca, se je le-ta za vsako vstavil med 70 in 80 procenti, kar je pomenilo ponoven začetek. In tako še enkrat in še enkrat in še enkrat in še enkrat … Spal seveda nisem več nič tisto noč. Po mnogih prespanih nočeh od incidenta, ko sem ostal brez možnosti, da svojo kitaro še sploh kam vklopim, se je spomin ohladil. Vse dokler ni danes v nekem brezveznem filmu, lik vstopil v lokal kjer se je vrtel isti komad. Poln emocij vzamem domačo kitaro (metlo) in zraven odšpilam komad do konca za voljo starih dobrih rokerskih časov.



Ištvan Ferkeš

8 komentarjev:

bloodi pravi ...

samo jes ne vem če si že mel kdaj kako sliko da ni bla nek baba taku ozad:D

Davor pravi ...

:wa

Uroš pravi ...

o faaaaak!

Ištvan Ferkeš pravi ...

sj na vsaki sliki, ki je prlimana tle gor mora bit en štos, tak je tud na tej ;)oko sokolovo že ve ...

Davor pravi ...

ka lahko kličem občinstvo da mi pomaga zbrisat ta post???

Ištvan Ferkeš pravi ...

hahaha tvojo reakcijo sm najbolj čakal :))))

ma jebiga, lepo smo se mel :D

Uroš pravi ...

ki ste pubje?! men fali, ko kanistrček ostane prazn komaj tri ure po vstopu v maribor :)

Ištvan Ferkeš pravi ...

hahahaa, je prneso v nedelo, pa reko, da bo tu za cel kedn po malo ... pa mi blo niti za tisto nuč hahhaa


bomo navratili, ne boj se :P