sreda, 5. november 2008

Gajba

Po večtedenskem iskanju, sem naposled le našel pravi kanal, kjer shranjujejo takšne posnetke. Čeprav mojstri iz kanala Vaš pri Novem mestu niso najbolj hitri, se je vseeno splačalo. V glavni vlogi pa seveda Šekorajof puba, frizura pa na juriš ...





Ištvan Ferkeš

15 komentarjev:

Davor pravi ...

ma ima nekaj u tom pubecu vam velim. Ima!

Goldy pravi ...

uuuuu koji lepi gol, bravo bravo, svaka čast :)

Uroš pravi ...

kaki lepi puba

bloodi pravi ...

Dobro si hoto centrerat:DDDDDDDDDDDDDDDD

Unknown pravi ...

Veliki Baresiiiiiiiii!!!!!!!

Bolji u fudbalu nego u pesu2009

Unknown pravi ...

Lepaaaaa... še v Fifi taki ne padajo :D

Ištvan Ferkeš pravi ...

zde tak, nism vtel centrirat, ka mi je neke v uko palo, pa sm čist brezveze brcno, da sem se rešo žoge ... tu je prvo, drugo: fifa ni do kolen PES-u 09. Kot tretje pa sem tudi v PES-u najboljši!

5 tekem brez gola, pomniš tovariš roman? :D

Unknown pravi ...

ti bos reko

Anonimni pravi ...

kaki lepi gol ;) beli gubijo, zeleni brcnoooo:) bravo:D pol boš mnda podpisau za krono a?

pipo

Ištvan Ferkeš pravi ...

zeleni brcno, še enkrat brcno, je gol, ni gol, a pa je gol, bravo 21tka ... hahaha

mende pa res podpišem za krono, da odnesemo une toplice al ka so že ;)
selektor umek je reko, da ma še neke nove sponzore, tak da bi lahko meli nove drese za sezono 08/09 :D

romči, tud ta vikend boš pal, ne boj se ... živex pa prav taku ;)

bralec pravi ...

Zdaj moraš izstavit račun, ko te bodo začeli vrteti na Ojrošportu. Dinar na dinar sta 2 dinarja.

Unknown pravi ...

v nedeljo ma veliki alex roj dan 34. lahk bi napisal eno voščilo v mojem imenu!!!!

Anonimni pravi ...

matej morem ti povedat da si res car!
že od nekdaj te občudujem,maš ful hude fuzbalerske noge in ritko ;-)
redno čekiram tvoj blog in upam da te kdaj zares spoznam,

tvoj oboževalec božo

Ištvan Ferkeš pravi ...

če bi ti bilo ime božo
bi sleko svojo kožo,
posodo ti še svoje ime
ker prosil bi me,
da naj ti dam še klub svoj,
ker juve gnil klub je tvoj!


ljubi te tvoj božo peder

Anonimni pravi ...

mah matej pozabi,res si me razočaral,pederčina ena

kurc grem pa k brusu

božo