ponedeljek, 29. junij 2009

Letni dopust

Kot vsako leto sem tudi letos si vzel oddih, malo sem krožil po Karpatih. V planu je bila Himalaja, vendar grof Joke Drakula mi ni pustil hoditi podnevi, tako da se je potovanje rahlo zavleklo. Sicer sem tudi privolili v snemanje reklame z grofom, ki pa je zaradi abstinence dnevne svetlobe izpadla tako kot je. Res pa je, da ne hodijo vampirji zastojn ponoči ven, saj takrat je še grda in pijana krava, privlačna in hkrati lepa kravica.




P.S. reklama pa se le vrti na Romuniji 1 med polčasom tekem njihove 13. travniške lige.




Ištvan Ferkeš

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

fanklub je počaščen, da se je njihova legenda odzvala prošnji oboževalcov in uslišala njihove želje!
tako bomo dans vsi mirno in sladko spali, ker vemo da nas imaš tudi TI rad!
hvala in klanjamo se TI!!

Davor pravi ...

bilo je vrjeme da se je zbudu !

Ištvan Ferkeš pravi ...

sonce je bilo tako visoko na nebu, da sem se zbudil in uslišal krike ljudstva, ki so kampirali pod mojim oknom ...