petek, 5. junij 2009

M ali Ž

Sem bil na pijači z mojim priljubljenin „tovarišom“. Pa smo malo padli v debato in prišli do zaključka, da najraje od vsega bi še eno rundo. Oziroma kot je pravil bi bi še ene pet njih, vendar mora biti ob sedmih bp. Pa se nismo preveč upirali, za nas še ni blo končano, med drugim smo raje začeli zahajat na sekret kjer so tiste puščice iz krogca ven speljane. Ni mi šlo v glavo kdo je moški, kdo je žesnka, vedar po tehntnem premisleku mi je šinilo v glavo, da puščica navzdol pomeni ravno črto, oz. kak bi rekel moj dobri prijatel, da je to ena navadna špranja. Vendar kaj za vraga pomeni puščica desno navzgor?! Tišina nastane, možgani delajo, enega pritisne scat. Drugi vseeno pravi: „Jebemu mast, da je to stoječ moški ponos, ki je rahlo zvit v desno!“ Lahko rečem samo to, da od takrat dalje nimam problemov s simboli na toaletnih prostorih. Vedno se potrudim, da ščijem v predpostoru ali če le ne gre nikako drugače, se to obavi v hlače.






Ištvan Ferkeš

4 komentarji:

Davor pravi ...

da desni znak oz poščica je pomoje gledano iz ptičje perspektive. Za drugega pa ne vem.. :S

Ištvan Ferkeš pravi ...

vsake oči majo svojega malarja, al kak pravjo :D

Anonimni pravi ...

Gospod Šekoranja!

Fanklub Mateja Šekoranje je popolnoma razočaran, saj naš zvezdnik že skoraj mesec dni lenari in zanemarja svoj blog! prosim da se malo vzame v roke!!

lp

Ištvan Ferkeš pravi ...

Bom kar tukaj odgovoril, ker se mi ne da odgovorjat vsakemu posebej na vso prispelo pošto v mojem nabiralniku.

Človek kot sociološko bitje rabi na vsake toliko predah, ki ga iskoristi v obliki dopusta. To dejanje sem tudi jaz storil in ni bilo pomoči, da bi se kakorkoli povezal na svetovni splet, da bi dodal kakšen novi post.

Bo pa stvar v prihodne znova zaživela, saj Karpati so za mano in s tem je tudi čas brezpovezljivosti in dopustništva.

Lp,


(stiki za javnost: Helena Joc Peškir Joc)