sreda, 16. september 2009

Draga profesorica

Draga profesorica, pišem vam zato, da vam povem, da sem se vozil iz 300 kilometrov oddaljenega kraja, kar znaša točno pol dneva vožnje čez klance in doline. Zraven tega vam lahko še povem, da sem se moral predčasno vrniti iz nogometnih priprav našega kluba, ki jih imamo v Španiji. Zadnji argument, pa je ta, da se sem se tokrat res učil in se tudi psihološko pripravil na vaš izpit, tako da tokrat dobra ocena zares ne bi ušla. Zdaj pa jst vas sprašujem: zaradi katerega kurca sem se vozil, pustil lepo špansko vreme, gubil doma čas pred knjigami, da bi pozabljiva učiteljiška baba pozabila pridet na izpit?!

P.S. Na drugem roku bolje, da me ne vidite, ker vas bom zvezal za stol, tako da hvala lepa za pozitvno oceno ...



Ištvan Ferkeš

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

AHahahha umiram!

Unknown pravi ...

haaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa. zvezal na stol in z močno kito tako zvano podmornico z mehkim hrbtiščem udarjal po glavi do nezavesti

Ištvan Ferkeš pravi ...

in ko bi se enkrat vstala, bi še še dvakrat vdaro ...

Davor pravi ...

in slučajno če bi po nekakšnem čudežnem isusu kristu preživela, še s kurcem v čelo pa nek si misli z kom ma opravke

Ištvan Ferkeš pravi ...

tako je!! zde pa nej trpi, ka si je zaslužla :D