sreda, 9. september 2009

Vinkec Tomo

We're living together, my traktor i ja
Da oremo njivu od sedam do dva
Ja znojan na njemu, jašem kroz šor,
I molim Boga da ne rikne motor
Moj jedini traktor, moj ljubljeni traktor

Danas sam tužan jer ukr'o ga smrad
Moj jedini traktor, ne vozim ga sad
Al' mogu da kupim još sto, al' nije to to
Jer jedan je traktor, zapamti to
Moj jedini traktor, moj ljubljeni traktor





Ištvan Ferkeš

7 komentarjev:

Davor pravi ...

čudi me da na fotki ni biu še brus brez majčke... :D macan ;)

Unknown pravi ...

na fotki pa gamad;)

Ištvan Ferkeš pravi ...

šofer po zakonih RS ne sme voziti brez oblačil, zato to ;)

Uroš pravi ...

he he :)

Unknown pravi ...

važno da ma puno pizdo alkohola

Ištvan Ferkeš pravi ...

ma važno, da nobenga po tleh ne išemo

lenert pravi ...

človek se rodi, človek umre...
...zemlja da, zemlja vzame...

NAUK:bog čuva dojenčke, in pjančke