sreda, 26. september 2007

Mislec #2

Zopet v vlogi znanstvenika z mislecovimi navdihom med polnočno udeležbo mojega straniščnega laboratorija, odkrivam drugo zanimivo teorijo:



Primer številka ena: slika pove, da je moja telesna teža skupaj z copati, trenirko, fotoaparatom v rokah in mobitelom v žepu (ki ga tako ali tako ne potrebujem več, saj mi povzroča same probleme in se ga poskušam čimprej znebiti) znaša okroglih 75 kil in nekaj drobiža v gramih.



Primer številka dve: slika pove, da se je moja telesna masa skupaj z vsem naštetim razen mobitela (ki sem ga v tem času najprej vrgel po tleh in še nato v koš) v hipu sekunde in enega umazanega ter mokrega dejanja spremenila za dobro kilo.

V praksi pa se ta razlika spreminja, saj je ponavadi odvisna od prejšnjega večera ali pa večerje. V medicini pa tak izraz poimenujejo: samos eripaneb ošdebel.


Ištvan Ferkeš

9 komentarjev:

VANJA pravi ...

laica? a ni to firma fotoaparatov? hahaha...

bloodi pravi ...

hahahahahahahhahahaha šeki ne me jebat :D js mam digitalno vago in mam rekord 45dag po wcju:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

em fotoaparati so leica, eno črko razlike ;)

ma ja ne simon, temu se reče pošteno sra*** :D :D

Davor pravi ...

to piše LAKA... šaka laka
To je šeki!!! :)

Ištvan Ferkeš pravi ...

jebemu mišeka, sm šel preverjat in firma za vage je laica :))) vse skup pa je blo lako fiuuu

VANJA pravi ...

aa... hehe, vsen je vlka podobnost, sam ni je čez nape z imenom elica.. mislim... :))

Ištvan Ferkeš pravi ...

uf z napami se pa še nism špilu ... mogoč pa bi pala kaka ideja ;) bom vprašu mamo če smem :P

Davor pravi ...

lol ...glih sem gledu po jonasovem blogu pa lej ka sem nasu.. hehe

http://jonas.blog.siol.net/2007/09/25/leica-predstavitev-v-ljubljani/

Ištvan Ferkeš pravi ...

aj wač tis before ... ;)