torek, 4. september 2007

Zumujanje

Če se že vse skupaj začelo z zamudo, pa naj nadaljujem v tej smeri. Da res ni to lepa razvada sem že vedel prej, pa da se izboljšujem in se tudi trudim si tudi moram priznati, da bo pa kdo zaradi tega v rumenem cajtngu, pa si nisem nikdar mislil. Vendar očitno je res. Kot vsaki dan, poln radovednosti o znanih ljudeh, sem se tudi v soboto odpravil po Direkt v bližnjo štacuno, vendar ga tam ni bilo več. Stopim do naslednje in zopet nič. Šele v tretji se me usmilijo ter mi prodajo ravno zadnji primerek. In kaj zagledam? Na naslovnici moj zelo dober koljega, s katerim sma si delila otroška leta v vozičkih in katerega sem pred parimi dnevi pustil čakati na železniški postaji slabih 20 minut in ta se takoj znajde na naslovnici najbolj rumenega tiska pri nas. Ne upam si pomisliti, kaj bi se šele zgodilo, da sem ga pustil čakati malo dlje časa …



P.S. od sedaj naprej se bom naročil na vso rumeno tiskano gamad v naši deželi, da ne bom pol spet hodil po štucunah in iskal cajtnge kot suho zlato …


Ištvan Ferkeš

10 komentarjev:

Davor pravi ...

haha ... Še vedno nisn prebrau to ka je napisano. Morem nekak to organizirat da si vzamem catj pa preberem ... maš še vedno v arhivu časopis?

Ištvan Ferkeš pravi ...

absolutno, arhivirano ;)

Unknown pravi ...

i koji je to lik da ga dajo kar na prvo stran direkta!?? svasta:-)

Ištvan Ferkeš pravi ...

ah ka da ti pravim ... ti ga bom predstavo ;))))))


lol

Anonimni pravi ...

Hehe...bizelanci ste vredni svojga dnara :D

Davor pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Davor pravi ...

Drgače če se pa tak malo zamislim ne morem verjet da je lepotec Roman na prvi strani...adiiijooo hahahaha..lolish

Ka nimajo drugega posla...:)))
Krimo pa za to glupost Šekija..koga drugega ;)

bralec pravi ...

"Razposajena televizijska voditeljica razvedrilne oddaje Na zdravje Jasna Kuljaj se je mladeničevim erotičnim čarom prepuščala kar za brežiško železniško postajo"

fantje, tiče vun!
Sicer je pa frajlo pogosto videt v teh krajih...Zadnjič je bila celo na novinarski konf. na Mokricah...Kar tako malo.. Za krajšanje časa..

nejcha pravi ...

hehe, jst sem to tut vidla zadnč..ka mi cajtenge zju3 na šiht prnesejo pa sem vidla,sem si misla da boš gor prpopu =)

Ištvan Ferkeš pravi ...

seveda, seveda ne bi si oprostil, da bi zamudo to :P