sreda, 2. januar 2008

V letu 08

Prispel, preživel in se končno ulegel. V glavo pride misel in resno prvič po daljšem času pomislim, da ko udari ego, si res ne moreš pomagat. Jebiga, takega so me naredili, nisem jest kriv, če se vedno najdem v centru pozornosti in imam zaradi tega določene posledice, ki so večinoma vendarle pozitivne. Čeprav na momente se mi zazdi, da tako mora biti, ampak to je moj problem, zatorej iz Bizeljskih Alp vsem želim:
SREČNEGA IN ZDRAVEGA, VESELEGA IN (DEBELEGA) SUHEGA!


Ištvan Ferkeš

9 komentarjev:

Davor pravi ...

Sretno i tebi brate več 23 put:D
Samo da si ti nazaj....;)
Da te niso dekline pojedle. Una za tabo na sliki misli, da bi te malo gricnila. Kak je biu to hotel, ko ni dau večerje:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

jesam jesam nazad ... nisem jest krif ka me gleda :P hahha (spet ego)

bloodi pravi ...

ostani lep:*

Davor pravi ...

mama je kriva...:D
Kakva mama takaf sin:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

lep ku mama, s fotrovim pridihom :*

Anonimni pravi ...

nek se ve, čigavi so tu pubje! :)

Ištvan Ferkeš pravi ...

tako je!!!

da bi ti vidal kak je zde bizeljsko znano po sloveniji ... hjooo :D

Unknown pravi ...

ja lol! Sam tale šeki pa res vsepovsod more tko lepo zgledat. Pas matr sm fauš! =D

Ištvan Ferkeš pravi ...

jazst tui sem fauš .. :D