nedelja, 20. januar 2008

Zobar

Novo leto, novi koledar, pa vendar že je cel obkrožen z rdečo barvo – na sporedu je zobar. Ponavadi so vsi zaskrbljeni kadar je čas za vrtanje v zobeke, meni pa je že tako ali tako vseeno, da grem k zobarju, saj se tam počutim kot doma. Recimo, nazadnje mi je dohtorica, kot jo kličejo, fino narihtala vzglavnik, prižgala lučko, v roke vzela švas aparat, nakar se je vse začelo trest, jst pa sem elegantno zaspal. Po ducatu pretečenih minut se zbudim, ona se še kr naprej muči z mojo plombo, s katero se obada že pol leta in mi je v zob nafilala že toliko zdravila, da se že celo zimo počutim zdrav kot riba. Tako da nič novega na tem področju, zob je še kr v obdelavi, naročen sem zopet te dni, edino kar je dobrega je to, da mi dohtorica dala priznanje kot prvemu, ki je zaspal na »vročem« stolu.



Ištvan Ferkeš

3 komentarji:

Davor pravi ...

haha ...zaspau si.Ne me jebat.:D
Svaka čast. Jes pa mislu da si pau v komo al neki
:P
Meni vedno dajo nekega zekota v roke in ga vedno raztrgam.
1,2 zalito, 3,4 in 5, plombaa... zalito zalito...hahaha

Anonimni pravi ...

hahahaha zaspal... :)))
sam vseen bogi ej! slika je pravšnja! :D

Ištvan Ferkeš pravi ...

ma sj pravim, človeku se stvari s ponavljanjem zajezdijo v kožo in v navado :D

zobe pa je treba met kolko tolko dobre, da se lahko je milka z lešniki ... ;)