četrtek, 13. marec 2008

Arhitekt

Arhitektura napreduje z velikimi koraki naprej. V modi so različne zadeve v katere se pa tudi ne spoznam dosti preveč. Vendar pa je treba priznati, da so že tudi v starih časih imeli smisel za pozidavo hiš in samo ureditev notranjih prostorov. Mogoče so manjkali kakšni detajli, vendar v grobem je bilo to to. Do tega sem prišel v teh dneh, ko sem v svoji rodni hiši, ki je malo starejše izdelave, po klicu potrebe začel bežati iz svoje sobe kolikor se je le to dalo v tistem momentu. In morem priznati, da je takratni arhitekt imel super izračun za takšen primer, saj če bi bila školjka v drugem prostoru, ali pa če bi bila samo za par metrov oddaljena od sedanje lokacije, bi danes mama imela poln pralni stroj posrane obleke.


Ištvan Ferkeš

8 komentarjev:

Davor pravi ...

ouuuuuuuuuuuuuuuuuu...ala vera arhitektu. Poišči ga pa na ruke 150 flik

zuti8 pravi ...

stari moj sam ki ti take najdeš.. svaka čast :D

Davor pravi ...

glavna inspiracija je pupinova. pupinova stari moj. Da ni pupinove ne bi blo nječ:P

Ištvan Ferkeš pravi ...

stari tak bom reko: vse je to iz življenskih izkušenj, drgač pa na popinovi niso wc-ji tak superijodno zamišljeni ... je blo že komplikacij, bi reko: se pomnite tovariši kaj vas je čakalo enega dneva v kopalnici

Davor pravi ...

ne omenjaj mi tega trenutka. Še vedno zaradi tega mokrim posteljo in prisotne so nočne more da me drek v stilu duha preganja.

Uroš pravi ...

uhej! :D te se sigurno skriva zanimiva prigoda :)

Ištvan Ferkeš pravi ...

zelo zanimiva vendar travmatična prigoda, tak da mislim, da ne bom pisal o njej ... :D

VANJA pravi ...

haha... so true!
tale je res življenjska! :)