sobota, 8. marec 2008

Mišo (I. del)

"Zde pa taku, puba je vlki, star je že dosti, bi blu najbujš, da gre malo v svet. Bo spil kako pivo, potegno kakšn dim, pa seveda probal babo. Če se mu pa ne bo dopalo, pa še zmer lahko pride nazej na domačijo, je žvine dosti. Samo od žvine ni še noben bogat ratal. Za jesti je, al penezof ni vlko. Pa tudi za delat je dosti, že samo pejceki bi celi den jeli, ka šele krave, pa un bik, ku ma že zde take jajce, pa je kumej do vampa starem biki Ludviki. Ta bo še gutal detelno … Neč, Francka pusti ti jega, da gre v svet med ludi, mogoč mu pa rata, se lušn je dosti, nerodn pa tud ni tak fejst, pa nam mogoč na stara leta pošle kako kuverto dumu. Zde mu pa de blagoslov, pa v žep mu stisni tisti šop gnara, ku smo ga dubla za füreš, bo puba jemo perja za en cajt. Jast mu bom pa samo tu reko: Puba, ti samo drapli, al ne se pa dat tud fsaki jebat, veš kak, tud ti morš met svojo mejo!!"


Ištvan Ferkeš

8 komentarjev:

Uroš pravi ...

hahahahaha

ura usn vjutro jes pa že crkavlem od smeha hahaha

ej tajačih ti je ta

Anonimni pravi ...

kumi se vstanem pa mi je že ves nasmejan... se praf mejo pa le morš met;)

Unknown pravi ...

se ne mores da vrjames

Zala pravi ...

in to ti pol on napise na dan žena...

markus pravi ...

svaka čast!:) ja zala kdaj pa?:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

fala fala, malo mi nerodno od silne hvale :D ...

pa dobro no, ne sme se stalno gledat na datum :P

Davor pravi ...

to je moj cimer. to je moj cimer.. hahaha :D
bravo heroj. Odstopim ti del moje postelje. Ti samo drap!

Ištvan Ferkeš pravi ...

jep jep, to sem pa jst :D

ne boj se, postl dost v hiši, če ne pa k kasperu, sej je itaq samo duh :)))