četrtek, 5. junij 2008

Plejstejšn

Prvo ljubezen, ki te je spremljala čez celotno srednjo šolo, pa verjetno še dlje, ni kr tako lahko odvreči čez balkon. Še posebej, če si skupaj preživel lepe in zanimive dogodke. Prva Fifa, prvi PES, prvi EyeToy, prve Singstar, prvi Guitar Hero vse to so dogodki, ki bodo večno ostali v meni, tako kot tista noč v kater sem zgubil nedolžnost (ok, tega se niti ne spomnem, so me napil, prasci eni). Vendar določene »posledice«, ki so vtisnjene v spomin vseeno ostajajo. Tako ko rečejo, da je težko biti pameten, vseeno pa je še težje biti glup, ker je konkurenca prevelika. Vseeno pa tokrat mislim, da sem se res dovolj potrudil, da zapadem v eno od teh dveh kategorij.



Ištvan Ferkeš

13 komentarjev:

bloodi pravi ...

hahahahahahaha idijot:D


p.s. kapca je pa glavna kapca (H)

Uroš pravi ...

pa ka si ti nor!!!
pa ke pa delaš? ka so te tak doma vičili??

Anonimni pravi ...

vsaka cast:)

Anonimni pravi ...

ajaaa si vsaj sou pa pobral tisti kose ko se je razletel...zmale bi bil pomoje fejst vesel ce bi mu prneso tisto...bi se se igral malo:):):)



hocemo jooosss, hhooocemoo jossss, hocemmmmooooo PS3

Davor pravi ...

haha medo. Žmale bi vmru pomoje od veselja. Ne bi mogu zdržat pritiska na veselje :D
Mislim da je naslednji psPortable

Dejan pravi ...

človek... lahk bi ga men magari podaril :)

Ištvan Ferkeš pravi ...

ma če mi je zdrkno iz rok, seveda sm ga šel pobrat, je reko dd: de prnes celiga gor! no ni glih cel, lahko ga pa zde podarim kom češ, merbit, če je kak dober lotmajster, bo še delal :D

zuti8 pravi ...

sam res bi ga lahk dau kom.. js bi ga sprejeu z dvema rokama:D

Uroš pravi ...

pa šeks je bil "prej" dobra dušca... tu ma mrkič neke jake vplive... distrakšn kit! :) tu se tak ne dela. jes bi skakal po jem.

Dejan pravi ...

za naslednjič, ko boš pač bil v razpoloženju, da kaj razbiješ... prosim poklič me in vpraš, če bi mi prav prišlo :)

Ištvan Ferkeš pravi ...

po kum bi skakal? po plaju al mrkiču?? :))

ma razpoložnje je blo dobro, daleč od tega, samo ne vem ka me zamelo, merbit un jabolčni ( v vodki) viška ...

ja mam še par stvari za balkon, tak da čakajte odspudi, pa bomo vidli ne ;)

Davor pravi ...

hehe .. najjače pa je ko si reku ''kar je bilo''. Glih v pesmi je to reku.

Ištvan Ferkeš pravi ...

ne ne, ka ti pa je, pesem je šla po mojih besedah in ne obratno :D

dej ti uno gor zapakiri, pa prnes domu, ima kandidata, da vzamejo domu ... žmale me vprašal, kak kej zgleda z nutrej :)))