nedelja, 25. januar 2009

II. How to rock?

Bilo je davno, včeraj pa je bil nov dan: kratka noč, dirka z avtom, črne ovire na cesti, malo žoganja in naposled poštar. Nasmešek na licu, prepih v žepu, znova rock & roll v hiši. Prsti bolijo, čupa raste, jokanja ne manjka, igrač je polna soba, Tito je z nami. Otroštvo se nadaljuje, wuhuu ...





Ištvan Ferkeš

11 komentarjev:

Davor pravi ...

zde pa dobesedno mas miljone :D
drgač pa mi povej ka je wireless ali je na obični kablj??? Pr stojkotu ttaaaaaaaaaak lag-a da se ne da igrat. Popravi me če je tudi pri tebi tak?!
Bit če rastura :D

Uroš pravi ...

itak da wireless. ko so bat prazne začne tak rdeče utripat. al si kesn šeks. kr ne morem verjet da sem jes prej žule dobo od tega ko jih boš... :))

Ištvan Ferkeš pravi ...

ni kablja ... samo luft; laga pa še zaenkrat nism našo :D

Unknown pravi ...

tudi jaz ga nism. To ga DD nekak najde. Kmalu bomo te nucal za bend. Bass nam bo falil...;D

Ištvan Ferkeš pravi ...

ma ste me prehitel, ka me decemra ni blo neč doma, pa skor en mesec sm čakal pošiljko, poštat je šo malo okuli predn je pršo do mene ... poleg tega pa moje delavske roke ne dobijo žula kr tak ;)

ja ja bend pa te fore, že ta kedn mam eno avdicijo, če me bojo sprejel ... :))

Dejan pravi ...

dnare dala bejba?

Ištvan Ferkeš pravi ...

tako je. je vidla, da so igrače drage, pa mi rekla, da ma še neke pršparenega dnara od včasih ...
jst pa pravim, da se podarjenemu konju ne gleda v zobe :D

Anonimni pravi ...

jes mam bas i to wireless =) +tega sem prišel med top10 kitaristov v EU ;)

mare

Anonimni pravi ...

mislim s tem sm se hotel vštulit v band, lahko sem pa tud na klopi za rezervne igralce :D

Ištvan Ferkeš pravi ...

:D

Bomo te povabli na avdicijo banda Grozdeki, mam neke veze, pa da vidimo ta čudoviti talent :D

Anonimni pravi ...

okey komi čakam, samo povabi me.. =)