ponedeljek, 5. januar 2009

Pismo

Dragi Roman, Matej in cela ostala kompanija iz vašega brežiško – bizeljskega konca! 

Najprej velik pardon, ker nisem "uspela" izvedeti vseh vaših imen, kar mi je seveda zelo žal, zato upam, da boš Roman ti, (kot najbolj glasen) to moje sporočilo vsem ostalim posredoval dalje, ali pa vsaj prenesel moje pozdrave še ostalim iz vaše novoletno novosadske družbe. Prosim!!!

Hvala za tvojo odlično Žametovko, ki smo jo danes z užitkom in "vsemi častmi" spili. Deležen jo je bil tudi moj (sicer priženjeni) nečak Miran Tišič. Glede na to, da si ti "fiskulturnik", si verjetno že slišal zanj (= športni novinar pri POP TV).

Vam se bo verjetno zdelo malo prismuknjeno, da vam sedaj tu nekaj pišem, ampak jaz sem "jugo" generacija in vam za na konec pač moram prenesti moje vtise o vas.

Torej, rada bi se vam še enkrat res iz srca zahvalila za vašo družbo in pohvalila vaše starše, da so vzgojili tako prijetne, pametne, predvsem pa duhovite in zabavne fante. (Svaka jim čast!) 

Za to novo leto, pa vam (vsem sedmim) želim da bi skozi izpite čim hitreje preveslali in da zaradi njih ne bi trpelo udejstvovanje na kateri od "čag" . 

Lep pozdrav od Jasmine


Ištvan Ferkeš

5 komentarjev:

Davor pravi ...

Pa kaj sem vam jes vsem govoru. Bizelanci so budale.... Volim vas:****
Se popolnoma strinjam s tem postom.
Bravo Jasmina :D

Uroš pravi ...

če da be... :D

Anonimni pravi ...

:)))))))) lepo lepo

Ištvan Ferkeš pravi ...

samo da smo lepo vzgojeni, to je važno ... haha

mama je doma vsa ponosna na mene

Davor pravi ...

a boga me i ja: D