četrtek, 29. januar 2009

Solata

Bi napisal kej lepega o vrememu pa ne morem. Ne gre, nikak. Ta ščelini namesto snega mi jemlje potrpljenje. Tako tudi zmanjkuje vrtne hrane v ozimnici. Imamo pa zelo radi solato doma, mati jo pripravi nekje do polovice, za ostalo poskrbi očetova roka. Malo popra, soli, olja, ščepec čudežnega praha in seveda kis. Enak princip velja za vsako pripravo, obljubljena zelenjava v skledi pa je fižol. In danes sem imel celo skledo zase, ker ostalih članov družine ni bilo doma, hrana pa je bila pripravljena v naprej. Ukus je bil isti, predvsem kis se je čutil, sem mislil, da so ga malo več dodali, da je zato tako kislo. Malo prej pa sem uvidel napako v pripravi, kis v skledi je zamenjal cviček, vendar morem povedat, da razen kislosti in rožičastega stanja po pojedini, ni bilo opazit nobenih drugih razlik med dodatkoma.


Ištvan Ferkeš

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

haha:)) čak da jeke to prebere, jih boš slišu mal:)))
umek

Anonimni pravi ...

hehehe..cviček :) super napisano :)

Ištvan Ferkeš pravi ...

pi*darija, cela familija bla pijana od ene solate :D

jeketa še čakam ja, dobro da se uči :D

Anonimni pravi ...

hjao... provokator štajerski...grrrr
CVIČEK je zakonsko zaščiten z oznako priznanega tradicionalnega poimenovanja, kar pa bizeljčan še dooooooolgo ne bo! ;)
Dober tek pa magari solati pa en lep dolenjski NA ZDRAVJE! :D

ogorčeni dolenc

Anonimni pravi ...

res je res, v enih krajih majo tako kao vino zakonsko zaščiten z oznako priznanega tradicionalnega poimenovanja (smeh)

mi na bizeljskem pa smo bol realni in taki stvari kr kis rečemo pa ga v soloato dajemo.

takšni zadevi ko vi tam rečete cviček mamo mi na bizeljskem KIS zakonsko zaščiten z oznako priznanega tradicionalnega poimenovanja

vam povem...istooooo


p.s. zakaj se ogorčen dolenc skiva kot anonimneš...aja...sram ga je
(smeh :D)

podpisani:
zadovoljni štajerc:D

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

hehe, bo držalo:))...samo mi na bizeljskem še nismo nikder pridelal tak slabiga kisa ku je cviček:)))

Ištvan Ferkeš pravi ...

hahaha kake to fore slišiš :)


samo ne se mi skregat ku na 100jkotovem blogi, sj v sili tud cviček pogutnem pa preživim, tak da ne provociram nobenega, samo povem kak se mamo v familiji doma :)

Davor pravi ...

prva je familija pol pa vse ostalo...

Čablek pravi ...

Čuj tud men se je to že dogajalo pa nism znal nikoli definirat po čem ma kis okus...Hvala,da si mi razjasno,da je to cviček!!!:D:D:D:D

zuti8 pravi ...

na to temo se pa lahko samo do dobrega nasmejiš :D in ja.. ŠTAJERCI SMO!

Ištvan Ferkeš pravi ...

ja čablek, v cviček si zagrizno, neč drugiga ni blo narobe :D