četrtek, 19. marec 2009

Rekreacija

Se občasno rekreiram in tečem sem pa tja po travniku. Vmes še kdaj pa kdaj brcnem kakšno žogo, če mi pride pod noge, tako da sem včasih kr zamazan. Pa da ne bi prišel domov za mizo k večerji glih tako neurejen in smrdljiv, se je dobro včasih še malo oprhnit z vodo za vsak slučaj, če že sprej ne prime. So nam pa danes v prostore kjer se splahnjujemo vleteli paparazzi, tako da imam en lep spomin na četrtkov športni dan.





Ištvan Ferkeš

5 komentarjev:

Davor pravi ...

al si napisu da si to ti. Ne vem zakaj bi skrivu :D :D :D bebČK;)

Ištvan Ferkeš pravi ...

drugi so še poleg :D


samo bi blo pol nefer, da nimamo vsi teh markirnih očal :))

Anonimni pravi ...

Prepozno si scenzuriral sliko! Jaz sem si jo že skopiral v svojo gay zbirko ;)

Ištvan Ferkeš pravi ...

bemti, zde pa nem mogu spat, ka vem da bo bil na kakem stenskem kolendarju :D

bloodi pravi ...

samo postavce pa so postavce :O