torek, 3. marec 2009

Toplota

Evoha marec je tle, imam občutek, da bo tudi kmal toplo ratalo. Saj ne da sem tiste varijante človečka, ki ne mara zime, prej nasprotno, veliko raje si pripnem dilo na nogo, kot pa plavutke. Je pa res, da sem včasih bolje prenašal mraz, danes pa me vse nekaj muči. Tako bi v to rubriko postavil nenehna odvečna oblačila, mrzlo vodo, hladne radijatorje, zmržjene noči in podobne zadeve. S tega stališča bi rad preskočil te ščelinije z neba, ki niso ne dež ne sneg in se nasmehnil soncu v pozdrav. Se mi je pa te dni bar nekaj dobrega zgodilo, ko sma se s fotrom v roku parih minut izmenjala na straniščnem oddelku. Namesto ledeno hladnega pokrova školjke, me je pričakal tako topel sprejem, da sem v hipu pozabil namen prihoda in enostavno prve pol ure nemoteno užival v toplem razkošju sedenja. Pravim vam: pomlad je tu ...




Ištvan Ferkeš

3 komentarji:

Davor pravi ...

opa...topla školjka.uh to pa morem enkrat it posrat :D hehe
Drgač pa ti ni lepše, ko je hladno pa se ti fino stisnes pod odejico in ti je tak fajn... pa pol se še stisneš z nekom... izgovor je pa seveda da ti je mrzlo:P

Unknown pravi ...

bog te nima rad:-):-) koje štorije:-)

Ištvan Ferkeš pravi ...

vsak dan nekaj novega ne :D