sreda, 22. avgust 2007

Plaf

Tudi boljšim familijam se dogaja, zato se ne čudim, da se zgodilo meni. Nič novega, nič lepega, nič sladkega, pa vendar pošteno modrega. Tako imenitno barvo bi težko dobil od največjih mojstrov maskerstva in licobarvanja. Še zjutraj rdeče, že popoldne zeleno, da bi bilo na večer pošteno modro. Pa vse to z enim nanosom in brez korekture. Tako da gre velika zahvala avtorju in upanje, da se njem pozna še bolj kot meni.



Največji problem, ki je pa sedaj nastal, pa je to, da me je sram it na faks, tako da bom moral sedaj preskočiti še kakšen rok.


Ištvan Ferkeš

10 komentarjev:

Davor pravi ...

neeee...neeee to ne more ne sme biti razlog da ne gres na fax..neeee
Ka ti to resno al ka? :wa
am am drgač pa lahkovsaj napišeš kaj je blo?

bloodi pravi ...

HA:HA:HA:HA:HA:HA:HA:HA:HA:HHA:HA: ne me jebat kak se on na hitro zmisli da mu ni treba na fax pa ne me jebat:D

kdu te je speko? js ga bom zaklal.

VANJA pravi ...

lahko bi izdal komu si vrnu tole modrico, in ja, to je vec kot dobr razlog da ne gres na fax :D ccc :D

Davor pravi ...

dej povej ka je blo...ima da jih bijemo!!!

Ištvan Ferkeš pravi ...

hahaha lepo da vas skrbi za mene ;)

ma drgač pa naju je že sodnik oba2 pomiril z rumenima kartonoma ... nogomet pač :D :D :D

Davor pravi ...

haha sej sem vedu da je blo to samo vseeno...am am nisn vedu da imaš tudi takšno temno žilico. On ma sigurno 2 tako kot ti, neda da ima????

Zala pravi ...

se vprasas:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

on sploh ne vidi :P

Anonimni pravi ...

Jaka šaka:D da jih bijemo...:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

:)))) bomo pol ...