sobota, 25. avgust 2007

Truplo

Moj dober koljega iz Najnovejše vasi v moji okolici, me je spomnil na en dogodek, kateri se je zgodil že pred časom. Natančneje za prestop praga mladoletnosti. Zato sem se odpravil v velecenjeno izbo, da si osvežim spomin, nakar zagledam tale posnetek. Po minuti smeha, ki je sledila, sem se skoncentriral na dano situacijo in uvidel, da vse ni tako komično. Očitno vse kar prenese nekaj dobrega (čeprav še vedno premišljujem, če polnoletnost to je), vzame tudi svojo žrtev. Takrat smo bili primorani darovali slavljenca samega, katera so vzele magije večera. Za letos pa upam, da vse mine po navadnem protokolu.




Ištvan Ferkeš

7 komentarjev:

Davor pravi ...

jedno trupolo. Vsi žalujejo. Hmm deluje mi na pogreb :S
Kdo je vmro?

nejcha pravi ...

dizaster :D

Ištvan Ferkeš pravi ...

Žalost je nepopisna, glasba se počasi utiša, glave so sklonjnene in nezmožne lepega in bistrega pogleda ... očitno koljegu dickotu ni bilo sojeno tisti večer :D

Načural dizaster :)))

Davor pravi ...

Muzika je igrala al niko nije pleso :D:D:D:D

Anonimni pravi ...

ee, takih se pa fpotim pr frenki. ej matej, ka se nisi ti na tej fešti(slika) z eno mečkal na kavču (sam noge se vidjo)?

:))

ej, ne vem. težko pamtit. :)

bubu

Ištvan Ferkeš pravi ...

ja bilo svega i svačega že tam gor :D sam res težko vse zapamtit ...


eeeee wrong! te noge pa niso moje, nikder mel takih pumic :P

tinca pravi ...

Ja noro ne,to je lahko sam deceko.Sj letos po moje ne bo neč kej drgač, ali pač:-D