torek, 28. avgust 2007

PB

Kot je moj dragi koljegič /cimer/ glavni krivec za nered v stanovanju/ legendič didinjo omenil, prihaja čas nove sezone poslovljenega naslova Bega iz zapora. Ko se pa spomnim začetkov gledanja, pa vem da nam ni bilo lahko … Bil je lepo sončen dan, ko sem namesto odhoda na predavanje zavil k sosedom, ki so mi dali par cd-jev oz. po slovensko zgoščenke. Seveda jest neizkušen in nepoučen o čem se sploh gre, vstavim v računalo prvo tlačenko. Malo kasneje drugo tlačenko, nato še tretjo in še enih par tisti dan. Postal sem odvisen, noči so minevale brez spanca, v mojem vsakdanjiku, pa je postala zanimivo še samo spanje (to je itaq vedno "in" in nikoli ne gre iz mode) in gledanje tega. Nedolgo zatem sem okužil še koljegiča kateri je celo začel utapljati svoje skrbi v alkoholu, ker se del nanizanke ni izšel po njegovih proračunih. Na koncu, ko me je dohitel, sma večkrat pogledala kakšen del tudi skupaj in ob vsem tem je kdaj pa kdaj pritekla kakšna solzica in vrisk radosti. Na žalost je konec bil tako nerazumljiv, da mi je žal, da sem sploh to gledal, čeprav iz dneva v dan križam številke na koledarju in nestrpno pričakujem tretjo sezono. Zdej pa samo upam, da v tem času ne začnem gledat Lost.


Ištvan Ferkeš

4 komentarji:

Davor pravi ...

hehe lolish;)
Lepo povedano in čisto se spomnem vseh detajlev kak so izgledali. Jes na spužvi ti pa za lapičem gledal PB jes pa kritiziral to dejanje in ka lahko to gledas. Pol pa kot droga sem prišel do tebe po isti poti.
PB rulz. Bomo vidli kak je s 3. sezono. Sumljiva mi je in mislim da ne bomo gledali z takim zadovoljstvom :S

Anonimni pravi ...

Pa PB sploh dobr ni. Ne vem ka take bedarije gledate...baš ste bedni :D

Ištvan Ferkeš pravi ...

točno tako double d I remember that to ...
pa govoru ti meni, da to ni zdravo pa ne vem ka vse ... jest pa samo reko reko, dokler ni pal prvi del, ko si ostal za vikend gor ...

Tako matija, pb in punce so bljak :D

Davor pravi ...

punce so res fuj fuj. grem v življenje cvetličarja