nedelja, 20. april 2008

Dvesto


Danes praznujem dvestoti post. Seveda sem ponosen sam na sebe. Ob tem ni treba poudarjat, da je celotna dvorana na nogah in mi z močnim aplavzov in skandiranjem čestita. Moram priznati, da mi je rahlo nerodno, vendar se delam, kot da je to nekaj čisto normalnega, da se vse vrti okoli mene. Zato se postavim v vlogo nadzornega v dvorani, si nadenem čelado in popazim na vse morebitne nepravilnosti in nevarnosti pri slavju, ki se trenutno odvija. Drugače pa pamet v glavo, pa na novih dvesto!



Ištvan Ferkeš

6 komentarjev:

zuti8 pravi ...

bravo bravo...200 pa ni kr tko :)

bralec pravi ...

to zmorejo le največji...

Unknown pravi ...

uuu že 200? heh. Se pravi da si pred mano mislim da 6 postov. =D Bravo care. Naj najjači blogeri preživijo. =D

Hehe. Lepa oblekca. Sm ti že povedu ko sm te gledu med "delom"

Uroš pravi ...

da ni blo šeksovega nadzora, bi en 65, drug 75, jaz sem mel en čas celo najdaljše-ga.... :)))

Anonimni pravi ...

cestitke cestitke...baje da blogerjem nad 1000 objav drzava podeli priznanje castnega drzavljana...v prihodnje pa naj bi dobili tudi borcevsko penzijo...kr tako naprej :):)

Ištvan Ferkeš pravi ...

fala fala, zde pa itaq napadam to borčevsko penzijo :))) samo kdo bo še takrat čital blog, bo res mislu, da si tud zaslužim penzijo :))))

ja ja uroš hahahah x2 al na konci je obvelalo, da smo mel vsi enako dugiga, s tem da sm jst edini mel zaščito, pa črne roke :D