nedelja, 13. april 2008

Mišo (quattro)

»Ah te mladi. V naših cajtih je blu vse drgač. Smo hudli k lubici na drugi breg peš, pa pod nuč, ko je blo doma v štali vse narjeno, prej seveda niso oča spustili. Ko so ble jasli čiste, krave podujene, prašiči pa nahrajeni, si dubo voljno. Prej neč. Seveda si pol še mogo pod oknom popevat, da si pršo do tam, da si se spusto malo dol, pa probal … Seveda vse je blu je natur, ku se tem reče. Nes mi pa puba pride domu, pa ga malo podražim kak kej lubice, če se kej onegvajo pa tak, pa mi mali točno pove al je bil Fa, al Palmolif, al Dove. Lahko rečem samo še tu: neč več ni tak ku je včasih blu, vsaj malo kislo …«


Ištvan Ferkeš

2 komentarja:

Unknown pravi ...

hahahahahahahahahaahahahahahaahahahahahaha

ja tak je tu danes,ma fon gabron praf,še par let nazaj je samo navadna žajfa popevala,če sploh!!

Nes pa diši po vsem samo po p..... ne!!!

Ištvan Ferkeš pravi ...

ja ja, to so te literarne ure zgodovine ;)

rečem samo še: ne daj bože, da zvem po čem ma lulek vonj :D