nedelja, 14. december 2008

Erazmos I. del

Obstaja v študentskem življenju veliko zadev, ki se ponujajo in jih je potrebno poizkusiti. Tako sem se tudi jaz naposled odločil, da se podam na izmenjavo študentov. Dvomov je sicer bilo veliko, vendar spodbudna beseda babice pri nedeljskem kosilu me je dokončno prepričala v to. In ni mi žal. Spomini ne bodo zbledeli kaj kmalu, udrgnine na zapestjih se bodo tudi poznale še en čas, tekoči račun pa je zaznamovan za vedno, vendar za to krivim recesijo. Lahko bi rekel, da je bilo toliko zadev, da jih niti sam roman ne bi mogel vseh sprejeti. Bistvo erazmos bralnice pa sem zastavil tako, da bom postopoma predstavljal različne osebnosti, ki so se mi vtisnile v spomin in bom takoj kot prvega izpostavil mojega prijatelja Zorana Izbacivača, ki je sicer hipi varijanta vendar pravi, da je po duši kung fu majster. Jaz mu vrjamem! 

Se nadaljuje ...


Ištvan Ferkeš

6 komentarjev:

Uroš pravi ...

kri pa na dializo...

Davor pravi ...

hahahha legenda stari. Izbacivač Zoran... Kung fu majstor ahahaha
Vmiram. Ded ma froce v brežicah ;)

Unknown pravi ...

lej lej lej,drugi z leve sm pa jez!!!

Ištvan Ferkeš pravi ...

če bi človek na hitro pogledal, bi te skor zamejal s prvim na levi hahahaha

ma zoki je legenda! se vidi da ma posavske korenine ;)

Davor pravi ...

kak je že reku od začetka.. stari čist sn pozabu ka je reku prvi stavek
????

Ištvan Ferkeš pravi ...

ej stari, si ti šahist?

ne ne, jst sem sekuriti ... izbacivač :)))