četrtek, 18. december 2008

Erazmos II. del

Da nadaljujem z erazmos bralnico, ker bi se znalo zgoditi, da me spomin na hitro zapusti in potem ne bom znal nič več povedati. Zaenkrat pa mi je ostalo v glavi to, da je za preživetje na izmenjavi bilo potrebno tudi nekaj zaslužiti. Jaz sem si omislil prodajo tangic. Seveda ne na tržnici kot branjevka, ampak direkt med elito. Tangice tako postanejo nenadoma vroče žemljice in se jih hoče dokopati vsak. Tudi Anže Potter jih je hotel, vendar mu ni odgovarjal kroj, tako da so romale na drugi naslov. Sedaj samo upam, da se gospodična Jamnikova dobro počuti v njih, ker nočem biti del Poročil.

Se nadaljuje ...


Ištvan Ferkeš

9 komentarjev:

Uroš pravi ...

lepo se ti godi erazmusov poba... lepo :)

Anonimni pravi ...

ka flajsno si kaj,flajsno???

bralec pravi ...

nisem vedel, da na VPKju, poleg tega da snemajo filmeraj, tudi šivajo :D

Ištvan Ferkeš pravi ...

tu so ti te drobne firme, ki postajajo multinacionalke ...
dunlop je tud začel z gumami, dans ga je pa skus :D

ne flajsam jst ...

Uroš pravi ...

če je tisto vzadi anžej dežan pol nisma več kolega :( :)))))))

Unknown pravi ...

em aammm ummm aaaammm tako bi rad lagal, pa mi nism vzgojen taku.

predam se: ON JE! :(

smo še kolegi?

Anonimni pravi ...

aja, to sm jst napisal, andraž sploh ne vem kdo je :D

Ištvane

Anonimni pravi ...

a to ti je svoje tange na glavo dala al od dežana :-) ?

Ištvan Ferkeš pravi ...

normalno da svoje :D

od dežana mi niso šle čez vuhe :D