torek, 9. december 2008

Programer

#include

int main()
{  

  std::cout << "Vall vse najboljše, še zde sem sit ..." << std::endl;   return 0; // Brus nas drugo leto vuzi
}



Ištvan Ferkeš

5 komentarjev:

Davor pravi ...

valentinov poba ma rojstni dan? No to pa ni kr neki. Iste želje ti želim tudi jaz ... hip hip huraaa

Goldy pravi ...

Hehehe, tu je vse šeki ka si se naučo na faxi? Pa vse naj naj še z moje strani Valentin :)

Unknown pravi ...

pa se ne morem vrjet,ta človek ma v arhivu zadeve za katere sm jst mislu da sploh ne obstajajo!

luda kuča!!!

Davor pravi ...

ah pa to mam tud jest :D ne samo on ;) Kar je njegovo je moje, kar je pa moje se pa njega ne tiče :P
Kifl feštaaaaa:D

Anonimni pravi ...

haha pubje trenirajte, trenirajte

ah goldy, sm se navučo tud napisat tak program, da na konci vse črno rata ... brezbrige ;)