torek, 14. december 2010

Ham ham

Dan do sobote: že ene tri dni papam samo neko neznano hrano. Je fina in vse, vendar bolje za mene, da res ne vem kaj vse to spravljam v sebe, ker sem drugače zelo izbirčen. Tako pa malo zamižiš, vstaviš v usta in na hitro poješ. Da mi pa nekdo servira pogrejene žabje hlačke ali pa kar koli v tem smislu in mi še lepo pove ter nariše kaj sem dobil pred sebe, se mi pa takoj sproži fukncija auto-fold. Zatorej je tako bolje. Drugače pa mislim, da imam to srečo, da mi rata skoraj vsak dan na nek način zajebat vsaj en obrok, če ne vse. Tako še zmeraj držim titulo najbolj suhega človekčka v Ameriki. Jutri pa je na sporedu McDonalds ...







Ištvan Ferkeš

6 komentarjev:

Davor pravi ...

kdaj ti prides nazaj brate?

Ištvan Ferkeš pravi ...

Planiram v soboto popoldne, tak da bom lahko šel zvečer še ven haha ;D

žmale pravi ...

pol za soboto rezerviram beniča?kak kej z dnarjom stojita?

Davor pravi ...

šekiii...unih moji 20€ zagembli. Dej na all in ;)
Sretno brate

pepi pravi ...

šeki, sam si pravi zalitk ratu na teh plažav ob vsej tej hrani in soku :D
žmale kr kliči beniča, jst vam bo pa barbota rezerviru ob vstopu v državo :D

Ištvan Ferkeš pravi ...

pubje počasi, morem še prvo domu pridet, pol se bomo pominal :D