petek, 13. junij 2008

Ž. Jarič & R. Brus

Evo meseca rožnika in z njim povezane pizdarije si sledijo ena za drugo. In ker je tudi moj dan dolg 24 ur, ni šlo drugače, kot da tokratno čestitko zamaknem in jo združim v eno. Mislim da lahko naredim tudi to, da kliknete TOLE in pa TOLE, pa vsem skupaj napisanem dodaste eno številko navzgor. Enostavno in uporabno. Drugače pa mulca po pameti, moje želje poleg vseh standardnih pa je ta, da bi oba šla še iz skupine v četrfinale … čeprav vem, da je to skoraj misija nemogoče, vendar petek 13. pa tud ni kr tako. Srečno Ž. Jariču & R. Brus!





Ištvan Ferkeš

6 komentarjev:

Davor pravi ...

Tako tako. Jes se bom izljubčkal ju3.

zuti8 pravi ...

vse naj od mene tut ja.. brusi smo že sam ka ta fakin ma tut rojstni den? če ma pa še za njega vse naj naj pa ja ne 1/4 upajmo;)
PS za koga pa sploh je :P

Ištvan Ferkeš pravi ...

eden je Réne, drugi je Giovani, oba2 pa imata skupaj dve piki :D

bomo videli ka bo ratalo ...

Anonimni pravi ...

vse najbolje mom dragom kumu brusu i braticu zivicu za nihove rođendane. jebem ti mamico ka si me zde vzgal po hrbti roman, jebemu jargole. ladislav

Anonimni pravi ...

lubim vaju oba!!!

Ištvan Ferkeš pravi ...

sm se zmotu, to je bla moja zena )marijana), tukaj mirko.