sobota, 26. julij 2008

Jutro

Ni ga lepšega jutra, ko ti na nos prileti muha. Seveda se klofneš po faci. Ta postopek ponoviš še parkrat, dokler ne sestreliš letečega sovraga in nadaljuješ s sanjami. Nakar mimo ušesa prileti komar. Z njegovim elegantno piskajočim glasom ti pokvari še tisti del jutra, ki si ga hotel prebedet v postelji. Seveda ponovimo postopek sestrelitve, vendar se zna zadeva zavleči, saj se sovrag skrije ravno takrat, ko gremo v akcijo. Ker sem vztrajen, mi tudi ta zadeva ne pokvari jutra, zato nadaljujem spanec, kot da se ni zgodilo nič. Nenadoma začne zvoniti mobitel in lahko sem hvaležen tistemu, ki je izmislil utišanje zvonjenja. Spanec teče naprej vse dokler mi pod oknom ne začne ropotati kosilnica. Ves jezen pogledam, kdo mi kvari jutro, ko pogruntam, da so že mati prišli iz šihta in da je ura že pozno popoldne. Pri sebi si samo mislim: »O vjutro pa hitro cajt beži!«


Ištvan Ferkeš

10 komentarjev:

Dejan pravi ...

kaj sploh je jutro? :O

Ištvan Ferkeš pravi ...

veš to je tista čudna bela reč ... oz. bi ti lepše in bolj enostavneje povedu, samo niti sam ne vem točno :)

zuti8 pravi ...

to je tisto ko imaš šiht pa namest da greš vjutro ob petih spat greš na šiht ali nekaj podobnega :D tudi jas brez problemov prespim jutro :D

Dejan pravi ...

spomnim se bledo, da smo v otroštvu mel jutro...
mogoč se kdaj vrne

Anonimni pravi ...

nekega jutra ko se zdani...

Ištvan Ferkeš pravi ...

... in se glave ohladijo

ja dejan, men se tud zdi da smo pri nas tud meli jutro včasih, zadnjih par let pa nikak, da zvem kaj je to jutro

Dejan pravi ...

ja, dans sem mamo pa ata vprašal ka je to jutro, pa sta padla v jok... tak da neki na tem je, očitno pa je da vsi to pogrešajo

Davor pravi ...

mislim da je jutro nekaj za jest!

Ištvan Ferkeš pravi ...

:)))))

davor, ka si se ti kdaj z mano družo, da veš toliko o jutru?

Uroš pravi ...

včas pridemo vjutro od kakiga kevdra pa tekoči dan kr zgine.