sobota, 12. julij 2008

Motobajkr-k

Že od malih nog sem imel rad motorje. Gas na desni roki so mi omogočali različni bicikli od vesp, torijev, skuterjev pa vse do doma predelanih štirk. Te so seveda imele lipnik za bolj svinjski glas. Doma so rekli, nej se čuje, da se naš vozi. Vendar preko Tomosovega avtomatika ni bilo motorja. Če se ti je pokvaril, si ga lahko sam razdrl in sestavil brez pomoči strica googla. Tudi brega ni bilo takega, da ne bi šlo. Če je pa bil breg obrnjen navzdol, pa je bilo še toliko boljše. Danes revež leži pri kolegu za drvarnico in čaka na dele za obnovo. Toda ker čas leti, delov ni od nikoder, človek medtem začuti novo potrebo, zato sem tudi jaz nabavili novo makino. Sedaj lahko samo rečem, da je to tista pri kateri se mi zares odpelje.






Ištvan Ferkeš

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

to je od felixa novi čoper?

Anonimni pravi ...

Fenomenalna sta! Sem se res nasmejala!

Ištvan Ferkeš pravi ...

Malo nas na momente zanese ... samo da se šola dela ;)

Goldy pravi ...

hahaha :) legendiča :D

Uroš pravi ...

odfuk ne...