torek, 15. julij 2008

Potter

Zopet je zanimivo v moji okolici. Sosed s sekiro ravna drevesa, ki so se postavila preko ceste, mama po dvorišču zbira strešnike iz celotne vasi, babica na vrtu z žeblji pritrjuje korenje in ostalo zelenjavo, da nam v primeru novega tornada ne bi vse odneslo v dolino. Medtem ko foter še vedno miru igra šah in gleda nogomet. Jaz osebno pa sem padel v knjige in sicer v črno-belo magijo. Prvo poglavje uči o fizični pripravi čarovnika in držanju žoge v zraku. Morem pa priznati, da se rezultati že poznajo.



P.S. Blažek pa seveda slika tak kot treba …


Ištvan Ferkeš

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

frizura pa kaj me briga

Sončeq* pravi ...

ja slike je dobra ni kei...:)
ajd fsm

zuti8 pravi ...

roka pa kontrolira smer gibanja hehe :D

Davor pravi ...

rama se ti je spustila na nižino luleka. Lulek pa pri vratu!
Žmale..haha kaj me briga :_D

Ištvan Ferkeš pravi ...

seveda se da kontrolirat, zato pa je magija ;)

ah pubje, ni to: kaj me briga, to je frizura: dođi mi na čaj :D

VANJA pravi ...

haha.. svetovna fotka!