četrtek, 17. julij 2008

Nekaj novega

Pravijo, da se vsak dan naučimo nekaj novega. In morem reči, da bi trditev bila pravilna in resnična, vendar avtor tega reka ni računal na vse primere. Recimo meni v tem tednu dva dni nista prinesla ničesar novega. To lahko trdim z razlogom in pravim, da se nisem mogel naučiti česa svežega, saj sem ju v celoti prespal.


Ištvan Ferkeš

4 komentarji:

Zala pravi ...

težko ti je, ja:P

Ištvan Ferkeš pravi ...

mislim da mi je res ... še spati v miru mi date ;)

Davor pravi ...

no ka si pa ti hotu v življenju??? Par dni mirnega spanca! In si ga dobu. Ki je zde probljem???
Ti pa tud nisi z ničemer zadovoljen :P

Ištvan Ferkeš pravi ...

Ne ne, ni v tem problem. Gledam samo na to, da se nism neč nauču, kar pa glede na to, da so bli tudi taki dnevi, ko sem spoznal/sprobal kaj takega, da bi res bilo bolš da sem prespal celoten dan pa tud še več. Tako da je spanje tudi s te plati pozitivno.