četrtek, 26. julij 2007

Inventura

Pride dan, ko se človek malo zamisli, si obriše oči in pogleda okoli sebe ter spozna, da mu veliko tega manjka. Že sam pogled po sobi mi pove, da mi primanjkuje televizor, ki ga nisem uzrl že kakšen mesec in se sprašujem kateri čuft ga noče vrniti. O ročnem drkamožu PSP-ju in odrasli igrači playstationu ne bom izgubljal besed, ker sploh več ne vem kak izgledajo v mojih rokah. Mislim celo, da sem včasih posedoval tudi EyeToy vendar nisem siguren, saj mi spomin na njega pošteno bledi. Tudi moj predragi prenosnik so odtujili stanovalci iz sosednje sobe – natančneje dragi oče. Po vseh teh hudih trenutkih brez elektronskih pomagal, se človek hoče sprostit v naravi s kolesom, vendar pride do spoznanja, da tudi tega ni doma. Skratka zanimivo, očitno bo prej treba pogledat kaj še je sploh doma in ne česa ni. Edino kar mi privleče nasmešek na lice je pogled v omaro. Res da mi tudi tam manjka pošteno število puloverjev, majic, kravat, pižam ter mini krilc, vendar vseeno odtehta število zaseženih oblek tujih lastnikov.


Ištvan Ferkeš

2 komentarja:

Davor pravi ...

No zdej veš ki ti je PSP. :W

Pa zdej tud veš ki ti je posteljina :W

tud mislim da zdej veš, ki ti je minikrilce... pa ni na meni ...prisežem:)

Pa ka ti sploh veš ki ti je maketa Ferrarija??? Če je ne bos ti sestavu jo bom jes. Mika me nekak ful da jo spravim v en kos. pm

Ištvan Ferkeš pravi ...

ne ne neeeee, pust mi gaa :D

100% ga bom enkat sestavo ... sam da najdem cajt,ti pa si itaq zde puno zaposlen, tak da tud nimaš časa, da bi sploh lahk kej pomislu na to ...