sreda, 25. julij 2007

Oda dolgcajtu

Po prvem deževnem dnevu v teh dneh, (kdaj je nazadnje padalo, se ne spomnem, saj mi je vročina čisto polenila levi del možganov, desni pa že tud dlje časa spijo) sem se spravil v svojo izbo. Seveda ves prašen po dolgem času iskanja sem našel še en posnetek iz dobe moje genijalne mladosti. Vidim pa, da sem takrat pametno naštudiral, čemu se bom lahko v kasnejših letih dodobra nasmejal.
Vse skupaj pa tud ni tako hudo, saj kot pravijo, da je mladost norost, sem prišel na idejo, da z leti tudi lezem k bolj intelegentnem delu populacije in mogoč kdaj posnamem kaj bolj kvalitetnega in pametnega.


Ištvan Ferkeš

4 komentarji:

bloodi pravi ...

hehehehe ne se jebat, zde ku fuzbal več ne smeš igrat bi lahko komentator biu...al pa selektor iščemo novga selektorja mi :D

Ištvan Ferkeš pravi ...

Vse se da zment ... sam na mesto selektorja ni tak na izi za pridet. ne zna in ne zmore to vsak ;)

bloodi pravi ...

če "zna" in zmore anže lahko vsak navadn smrtnik...s tem da ti maš celo neki znanja o fuzbalu ne pa o fifi 2006:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

jes špilalm pro evolution soccer, tak da o fifi res nima pojma :P

ja no, poleg vsega bi še mogu par žgancov pojest, da bi bil ala selektor :D