sreda, 18. julij 2007

Pritožba

Prežihova 13
Občina Brežice
ref. št. 1606007

Zadeva:
Pritožba na odločbo izvršeno na zasebnem prostoru v okolici Brežic na desni strani.

Cenjeno osebo lepo naprošam, da še enkrat premisli o vsem in o vseh izrečenih argumentih, saj imam kot fizična oseba pravico do obrambe in do naštevanja svojih argumetov, ki bi potrdili mojo teorijo in zavrgli razsodbo, ki je trenutno sprejeta.

Z vašimi argumenti se strinjam, vendar moram poudarit, da sem imel premalo časa za premislek in za tehtno ter pravilno repliko. Zato bi lahko s hitrim in nerazumnim odgovorom stvar samo zakompliciral in pokvaril. Tako da upam, da boste sprejeli pritožbo in še enkrat dobro premislili kakšno je resnično stanje.

Moj glavni argument je trenutno stanje in ne zgodovina, kot v vašem primeru. Trenutno stanje pa mi ne dopušča, da bi v primeru pomanjkanja sladkorja živel zdravo in veselo. Zato bi vsako pomanjkanje tega pomenil neverjeten šok in hudo depresijo. Omenjene stvari lahko potrdi moj osebni zdravnik, ki je že imel opravka s takšnimi zadevami.To pomeni, da je nekaj zelo resnega na tem in da se stvar razsodi v mojo korist.

Upam, da boste pritožbo ljubeznivo sprejeli, prebrali in razsodili ter, da bo konec srečen kot v pravljicah.

Do novega snidenja


Samo vaš Schex

Ni komentarjev: