ponedeljek, 9. julij 2007

Izkoriščen

Ništa novo na zapadu, bi se reklo temu: ponovno prvo mesto na veliki nagradi Pišec v malem nogometu, zopet pred ekipo Anytimea, ki je bila tretja. Na rock otočcu se še vedno rocka, čerpav letos se mi je zdelo zelo drugačno, mogoče zaradi drugačnega pogleda kot lani in pa mogoče, ker sem se ga letos zavedal in se ga lahko tudi spomnem. Kot ostalo, pa lahko povem, da so me izkoristli. Izkorisli so me za ubogo žrtev in primoran sem bil sodelovati v barvastih bojih neposredno kot sodnik. Celoten dan sem bil deležen barvastih dodatkov na moji lepi beli majci, ki mi jo je mama kupila par dni prej. Seveda je bila zelo vesela, vendar naš pralni stoj opere vse vrste madežev in napak, zato ni bilo dodatnih težav. Drugače pa sem ponosen na sebe, da nisem zakuhal nobenega incidenta kot sodnik in da je turnir v paintballu uspel. Tako, da se še priporočam kot sodnik, vendar drugič v kakšnem viteškem oklepu.




Ištvan Ferkeš

Ni komentarjev: