torek, 17. julij 2007

Konec

Vsemu lepemu pride enkrat konec. Tako so minili brezskrbi vikedni ob kakem pivu več in udejstvovanje na žogobrcarskih turnirjih. Bi se reklo: komanda je padla in treba jo je spoštovati, če nočem spet darovati drago preznojene evriče nazaj od koder so prišli. Čeprav morem priznati, da tudi iz turnirjev ni bilo prevelikega zaslužka, magari je bilo nagrad kr dovolj, vendar moja ekipa temelji na medsebojnem prijateljstvu in druženju, zato je skoraj ves fond šel v te namene, kar pa tud ni tako slabo, saj je važno, da smo se imeli lepo. In še lepše je, ko se posloviš na vrhuncu, takrat ko si najboljši in najjači. Od tle tudi zmagovalna slikica. Zato hvala ekipi Orlica za druženje skozi leto, poslovilni piknik pa še sledi ;)




P.S. čeprav še zdaj ne vem kako se pravilno napiše ime ekipe Anytime, saj vsak piše po svoje, so me pa zato iz tabora ŠD Sela lepo prosli, da nej se jim v njihovem imenu opravičim za zmago, ki so jo vam prizadeli na turnirju v Krški vasi. Pravijo še, da ni bila namerna in upajo, da s tem niso naredili prevelikih zamer in zdrah v sami ekipi ter da se boste ob morebitnem snidenju vedli kot prej, kot da se ni nič takega zgodilo.

Lep športni pozdrav


Ištvan Ferkeš

2 komentarja:

bloodi pravi ...

škoda da so zmagal mojo bivšo ekipo :D

škoda ker se poslavljaš ti je kr dobr šlo;) pogrešal te bomo:B ampak ostal boš v naših srcih za zmeraj;) :***

Ištvan Ferkeš pravi ...

uuu kake lepe izrečene besede, mi je kr lažje zdej ko grem v pokoj ...
upam samo, da v pišecah številko mojega dresa za vedno upokojijo ;) :****