nedelja, 10. junij 2007

The day after

Evreka, hura, sej živim so bile prve jutranje besede … Res, da je v glavi špilal ansambel Bum bum in trije zvončki, vendar ni to noben problem oz. je že odpravljen. Torej bilo fino fajn. Edino problem je, da sem očitno že res star in mi mozak dela zelo počasi, kot da bi mel staro 486-tko z 1 Mb rama. Nikakor mi ne pride na misel, kje je prej stal en lep teglc za rože v obliki Laboda. Danes zjutraj sem ga prestavljal skos okoli bajte, vendar se nikakor ne morem porajtat kje mu je bilo prvotno mesto. Doma sigurno krivijo sosedovega pesa, da ga je prestavo … pač dežurni krivec mora biti nekdo.
Pa še en problem me muči: kdo je mene pripeljal domov. Rad bi se mu zahvalo, vendar enostavno se ne morem spomnit komu. Tako prosim dotično osebo, da se mi javi saj nameravam poštenega voznika privlačno nagraditi ;)

Ištvan Ferkeš


Ni komentarjev: