nedelja, 10. junij 2007

Trenutek slabosti

Ponovno razočaran, bemu miša, da mene ona ne posluša, da ona ne gre tak kot jest rečem in da mi ona nikakor ne prinese tistega zadovoljstva, ki bi ga moral čutit in da brezveze zapravljam težko prislužene dinarčke na vsem tem. Da ji vzamem dušico ven in jo čist ispustim in jo dam v najtemnejši del omare. Pokvarla mi je že 2. vikend zapored … nikak neč, pa čeprav vem, da bi lahko bilo bolše, saj je lani to tudi bilo. Samo to, kaj se sedaj
dogaja, pa nikakor ne zastopim … Naslednjič, ko jo vidim, jo bom tako brcnil, da ji bodo popadale vse tiste črne pege, ki so narisane na njej. Čeprav brez nje ni nogometa, vendar žoga mene ne bo nikdar jebala!

Ištvan Ferkeš


3 komentarji:

ursika pravi ...

si zihr... k se skos pritožuješ da te :P

mislim, da ji je ratoval že prej... pa ji bo tut v prihodnje (kdaj pa kdaj) :D

Davor pravi ...

sej mamo vsi svoje probleme Ištvan. Bit če bolje

Ištvan Ferkeš pravi ...

eh urši to sam na momente :P na nekoga se pa lahk jezim, če mi je že za drugo bol kot ne ravno ...