sreda, 27. junij 2007

Stu bogof

Vse je to ena vlka pizda materina, kot bi dano situacijo komentiral zelo znani bloger, ki me zadnje čase pošilja delat lepo opravilo. Se opravičujem na mojem izražanju, vendar res ne razumem kaj se je zgodilo s temi ljudmi: še včeraj so vsak dan pisali, danes jih več nikjer ni. Ok, zastopim, da pride vikend, ko prideš ob petih popoldne domov in rečeš svoji ljubljeni mami v eni besedi dober dan in lahko noč, ter nimaš časa, da bi napisal kakšen komentar, vendar mislim da je to preveč. Pridem do tega neta, da pogledam kaj se dogaja vsem ljubim blogerjem in vidim, da nobenem nič. Popolnoma nič! Se zamislim še enkrat, upam da sem slabo videl, pogledam še enkrat malo boljše in še enkrat nič! Sej zastopim, da ne gre vsak dan nekaj zgodit, vendar kakšna malenkost pa vseeno ostane, da si jo lahko človek podeli z ostalim svetom. Mogoče sem pa le preveč sentimentalen in preveč čustveno gledam na trenutno stanje, vendar predlagam enin naj se ne silijo, če niso za to in naj opustijo to kaj delajo, saj ima moje klikanje tudi nekakšno ceno. Tako se  lahko zgodi, da brezveze bankrotiram ;)

To sem imel na umu.


Ištvan Ferkeš

3 komentarji:

Sorty pravi ...

prou maš.Primte se dela :D

Anonimni pravi ...

Pa ne bid jezn Ištvane no...ni blo cajta zdej, sm bil preokupiran z zgublanjem v fuzbalu proti orlici...:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

tebi oprostim ;) maš zelo opravičljive razloge :))))